nathaliels.blogg.se

Kära gym

Publicerad 2012-09-11 17:06:58 i Allmänt

Visst är det en otroligt skön känsla när man kommer till gymmet och det är proppfullt? 
 
Det finns inget värre, inga maskiner är lediga och de ända hantlarna som finns är 2kg/40kg. Detta var precis vad som hände mig idag, körde en skön promenad med go musik i öronen till gymmet. Kände mig riktigt taggad för veckans första benpass. Kommer in på gymmet och möts av vad man kan tro är en hel gymnasieskola på besök. 
 
Suck, blev att gå ner och sätta sig i roddmaskinen och starta, dock tröttnar jag snabbt. Gjorde ett nytt försök och denna gången fanns de faktiskt några platser lediga. Blev knäböj som inledning, älskar riktiga squats. Man lyckas alltid bli sådär riktigt riktigt svettig och trött! Gött äré! 
 
Från att ha tappat all motivation fick passet sig en riktig vändning när en kille fick för sig att komma fram och berömma mina squats! Tydligen gjorde jag dom ordentligt till skillnad från många andra. Att denna kille sedan snubblade på sina egna fötter när han bar runt på sina lastbilstyngder gjorde det väl inte mindre roligt att vara på gymmet, hehe.
 
Nu - kycklingwok och dusch
 
/Nathalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela