nathaliels.blogg.se

Vilodag

Publicerad 2012-09-05 08:56:41 i Allmänt

Dagen till ära blir vilodag, tror jag. Har känslan av det just nu iaf, ska nämligen sitta med skolarbete nu på förmiddagen. Sedan råkade jag se att jag glömde vilodag förra veckan, vilket innebär 8 gymdagar på rad. 
 
Åker hem för lite beachvolleyboll träning torsdag-fredag, 6h i sanden! 
 
Gårdagens rygg/biceps-pass:
 
4* set marklyft
4* set breda latsdrag
3* set smala latsdrag
3* set baksida axel, med hantel
3* set biceps curl, negativa
1* 21-an bicepscurl
 
Nöjd med passet i sig men absolut inte nöjd med gårdagen, syndade i matväg och känner mig inte nöjd med det. Som tur är kom det en ny dag idag och idag ska jag sköta mig! ;) Alla dessa lögner, höhö. 
 
Dags att läsa igenom sina papper och dra sig mot universitetsbiblioteket! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela